Μην πω και για τους άλλους
που χτίζουνε καριέρες
μόνο με τους πεθαμένους.
Με κάτι Μπόρχες, Βαλερύ
και συντροφία. Χώρια
τους εγχωρίους.
Δε λέω. Βαριές σκιές. Μας έθρεψαν.
Ποιος είμ΄εγώ να τους αμφισβητήσω.
Μα τους ξεζούμισαν! Μέχρι
και τι βρακί φορούσαν.
Κι έναν λόγο δε βαστούν
για όσους γράφουν σήμερα
ωχροί στα παραπήγματα.
-Λες και δε βγάζει
κάθε Άνοιξη, ανθούς-
Μα πώς να κατεβούν απ' τα ψηλά
να ψάχνουν για διαμάντια στα σκουπίδια.
Να χάσουν την αίγλη των Μπωντλαίρ
που τους φωτίζει; Δε σφάξανε!
Καλύτερα στα σίγουρα. Δεν είναι
για γνωστικούς αυτά τα ρίσκα.
Γ. Π.
3-4-5/6/2026
